| Forum Home > Fan Fiction > Pokemon story Ninjo regio hoofdstuk 1 | ||
|---|---|---|
|
fantasy-girl19 (site-owner) Moderator Posts: 9 |
Pokemon Story Ninjo regio
de Ninjo regio is een afgelegen eiland van de Johto league.
Ninjo regio heet zo omdat alle kinderen van jong af aan trainen om Ninja's te worden.
Sommige Ninja's willen Pokemon trainer worden en dan kun je als starter kiezen: Scyther, heracross of nincada. Deze pokemon zijn dan net zo goed getraind als jij zelf dus heracross kan megahorn vanaf het begin,scyther kan fury-cutter en double team en nincada agility en scratch. Dit zijn dus extra aanvallen die ze kunnen.
De meeste ninja pokemon trainers blijven op het eiland en winnen de Samurai leageu,
Maar Ayane gaat verder en ze ontdekt dat er veel misteries zijn van pokemon.
hoofdstuk 1
Het begin van de reis
Het is 9:00 am, de wekker gaat af en ik schrik wakker.
als ik op de wekker kijk is het 09:00 ik moet dus opschieten want over een half uur moet ik mijn pokemon ophalen.
Hi ik ben Ayane en ik ben 15 jaar oud.
Ik ben geen gewoon meisje want ik heb telekinetische gaven, zoiets van dingen laten zweven en in de toekomst kijken.
In de Ninjo Regio mag je pas beginnen met pokemon trainen als je 13 bent. de reden dat ik het 2 jaar later doe is dat ik veel boeken heb zitten lezen over 3 legendarische pokemon die alleen in deze regio leven. Ik heb dus veel gestudeert en ik weet dus heel veel over pokemon. Nou we hebben nu wel genoeg geklest, ik ga mijn pokemon ophalen.
Als ik naar het lab loop hoor ik iets in de bosjes, ik loop dichterbij en zo ineens springt er 1 van de legendarische pokemon uit de bosjes. Het is Thundra denk ik bij mij zelf. Thundra kijkt mij aan en rent weg.
Als ik bij het lab aankom blijkt er niemand te zijn, terwijl ik rond kijk zie ik een briefje op tafel liggen en 3 pokeballs. Ik pak het briefje en er staat:
Beste Ayane Sorry dat ik er niet ben maar ik ben op veldtocht opzoeknaar de legendarische pokemon. Op tafel liggen 3 pokemon, kies er 1 van. de 1ste is Scyther, de 2de is heracross en de 3de is nincada. onthou dat je ninja bent Ayane en maak onze stad beroemd.
Het beste proffesor Nikado
Ja dat klopt ik ben een ninja en de 1ste die psychische gaven heeft.
Ik heb er lang over nagedacht en ik heb uiteindelijk voor Scyther gekozen.
Als ik naar buiten loop komt er iemand naar mij toe rennen, het is een assistente van de proffesor.
De assistente geeft mij de nieuwste pokedex en ze geeft me 5 lege pokeballs. Ze wenst me succes met m'n pokemon reis en ik zeg haar vaarwel.
Nu kan ik eindelijk aan mijn reis beginnen. wordt vervolgd.
| |
| ||
|
fantasy-girl19 (site-owner) Moderator Posts: 9 |
Het eerste gevecht
"......" ayane zegt iets '......' ayane denkt iets *......* ayane zegt iets met telepatie.
hoofdstuk 2
ik loop door het hoge gras totdat ik op een open plek kom. Het is onderhand al lunchtijd en ik pak een boterham uit mijn rugzak en begin te eten, dan denk ik bij me zelf ' wat is het saai als je tegen niemand kan praten'. Dus ik laat Scyther uit zijn pokeball wat hij dus best fijn vindt, en ik vraag of hij mee wil eten. Scyther kijkt blij
Na het eten lopen we verder en opeens zien we een trainer die net een pidgey heeft gevangen met zijn totodile. ' dat is geen trainer die in deze regio woont want hij heeft een totodile en hij heeft geen ninja kleren'.
dan ziet de trainer mij en mijn scyther. de trainer daagt mij uit voor een gevecht. de trainer zegt : we gebruiken 2 pokemon. ik zeg dat ik maar 1 pokemon heb. De trainer zegt: als je mij verslaat met je scyther dan geef ik je iets. "Oke".
Het gevecht begint
"Ga scyther!", en de trainer zet een vulpix in. Trainer: sintel aanval! "scyther gebruik double team". sintel mist. de trainer kijkt nerveus. "scyther gebruik fury cutter" en vulpix wordt stevig geraakt. de trainer beveelt een snelle aanval. "scyther gebruik ook snelle aanval met als combo double team"! Vulpix wordt van 3 kanten geraakt en is K.O.
Nu zet de trainer totodile in die op een horgere level zit dan mijn scyther. de trainer beveelt water pistool en ik zeg: "Scyther gebruik double team en dan fury cutter, en blijf zijn aanvallen ontwijken"! Totodile is echt stevig z'n doelen aan het missen en de trainer denkt: hoe komt het dat zij zoveel over combo aanvallen weet. De trainer beveelt een eng gezicht aanval maar het schrikt scyther niet af. en omdat fury cutter steeds sterker wordt ziet het er slecht uit voor de trainer.
De trainer zegt dat totodile Dig moet gebruiken en totodile graaft zig in, in de grond. Als totodile scyther wil aanvallen vanuit de grond zeg ik: "scyther achter je"! En scyther vliegt omhoog en doet een snelle aanval en totodile is K.O.
Na het gevecht vraagt de trainer aan mij: hoe wist je dat, dat totodile van achteren aan zou vallen? "omdat ik psychische krachten heb".De trainer luisterd aandachtig naar mijn verhaal. Na dat verhaal vraag ik:"wat wou je me geven"? De trainer zegt: O,ja dat was ik helemaal vergeten.... hier is het. "wat is het"?
de trainer zegt: het is een metal coat of terwijl een metalen jas. "wat moet ik daarmee"?
trainer: als je die aan je scyther geeft dan evolueert hij in een scizor. "wow een scizor maar ik laat scyther niet direct evolueren ik wil eerst dat hij wat beter wordt". "ik bewaar de metal coat wel, oke"?
trainer: is goed hoor. "nou ik moet gaan doeiiiii"!
trainer: ik zie je nog wel!
deze strijdt heeft scyther veel opgeleverd want hij is nou level 8 en dat is best snel. en ik weet nu ook hoe ik met mijn speciaale krachten mijn pokemon kan helpen tijdens een gevecht.
Ik hoop dat scyther snel level 30 haalt want dan,...... laat ik hem evolueeren in scizor!
| |
| ||